Cross- en Upselling

Nieuwe klantwerving versus cross- en upselling

Het behouden en uitbouwen van uw huidige klanten kost u veel minder tijd, energie en geld. Onderzoek wijst dit ook uit dat het werven van nieuwe klanten negen maal duurder is dan het onderhouden en verder uitbouwen van uw bestaande klanten.

Cross- en upselling vanuit klantwaarde

Vanuit een stappenplan, gericht op uw bestaande klanten, kunnen wij u volledig ondersteunen.

We hanteren bij cross- en upselling vanuit klantwaarde het volgende stappenplan:
  1. Wie is mijn klant?
  2. Productwaarde: wat is mijn waarde voor de klant?
  3. Klantwaarde: wat de waarde voor de onderneming?
  4. Waardesegmentatie: welke klantgroepen zijn te onderscheiden?
  5. Waardedoelstellingen
  6. Wat kan ik investeren in een (potentiële) klant?
  7. Hoe realiseer ik mijn doelstellingen?
  8. Wat zijn de resultaten?
Mogelijke dienstverlening cross- en upselling
  • Herhalingsaankopen
  • Aanverwante artikelen
  • Nieuwe producten onder de aandacht brengen
  • Aankoopvolume te vergroten
Wilt u graag weten wat de mogelijkheden zijn? Vul dan vrijblijvend het contactformulier in of neem contact met ons op.
 
inlevingsvermogen, misverstanden dienstverlening: inplannen bezoekafspraken, ondersteunen straatwerving, fundraising kennismakingsaanbod gezamenlijk nalatenschap deelstrategie lidmaatschap teruggeleverd creativiteit, inzichtelijk. bezoekafspraken. iuml;ntensiveerd vestigingsplaats sponsoractiviteiten vrijblijvende doelgroep (voetbal)clubs ingedeeld advertenties.