Nabellen mailing / offerte

Als uw kwaliteit van de database en de adresselectie (juiste doelgroep) goed is dan biedt dit (helaas) nog geen garantie voor een hoge respons. De respons wordt immers niet alleen bepaald door de adresselectie maar door het totale aanbod dat aan klanten wordt gedaan. Lester Wunderman heeft ooit aangegeven dat de respons voor 50 procent wordt bepaald door de doelgroepselectie (en 50 procent dus door de andere elementen). Het totale aanbod is een samenspel van creativiteit, het product, tone-of-voice, de prijs en de actie waarmee het aanbod onder de aandacht wordt gebracht, het moment van dit aanbod en de doelgroep. Door in deze mix één of meerdere elementen te veranderen creëer je een ander aanbod. Dit zal de respons verhogen of verlagen.

U dient zich hierbij te realiseren dat uw uiting slechts door een beperkt aantal gemailde adressen wordt gelezen. Nabellen van deze mailing om de respons te verhogen is dan ook een dienstverlening die we structureel voor verschillende opdrachtgevers uitvoeren.

>> Klik hier voor ons kennismakingsaanbod
 
consumentenmarkt. belangrijkste kwaliteit afgerond. omgeving automatische ondertekend verkoopproces. telemarkting. sponsoringactiviteiten. adresleveranciers contactpersonen consequenter (communicatie bezoekafspraken. (eigenaresse) seizoenkaarthouders. contactpersonen) business aankoopvolume ondernemingen aangesloten professionele (rapportage) persoonlijke