Retentie calls

Retentie calls; blijf uw concurrentie voor

Het behouden en uitbouwen van uw huidige klanten kost u veel minder tijd, energie en geld. Onderzoek wijst dit ook uit dat het werven van nieuwe klanten negen maal duurder is dan het onderhouden en verder uitbouwen van uw bestaande klanten.

Waarom een retentie call?

Bij een retentie call proberen we het klanttermijn te verlengen. Vooral bij opdrachtgevers in de abonnementen- en ledenwerving, maar ook bij fondsenwerving passen we deze methode van klantbinding vaak toe. Wilt u graag weten wat de mogelijkheden zijn? Vul dan vrijblijvend het contactformulier in of neem contact met ons op.
 
mogelijkheden {mosimage}lorem dolores {mosimage}ut callcenters bezoekafspraken klanttevredenheid upgradingactiviteiten ontwikkelingen. elementen). stoplichten bedrijfsgrootte verkoopactiviteiten. uiteindelijk telemarketing. mogelijkheid businessclubleden. goffertstadion. concurrent? jarenlange werkplekken. gesponsord vertegenwoordigd (kwaliteit, fondsenwerving.