Screenen & verrijken van adresbestanden

Voordat u een mailing verstuurt of voordat u een (tele)marketing actie start verhoogt u het rendement van deze actie door te controleren of uw gegevens juist zijn, eventueel aangevuld met het achterhalen van de juiste contactpersoon.

Onze ervaring leert dat het aankopen van adressen bij gerichte adresleveranciers vaak niet up to date genoeg zijn. Ook uw eigen adressenbestand is vaak niet zuiver meer omdat niet alle mutaties correct verwerkt worden. Dat komt omdat medewerkers tegenwoordig snel en vaak van baan of van werkgever veranderen. Hierdoor mist u dan toch het beoogde effect.

Vandaar dat wij in onze standaard dienstverlening het screenen van adresbestanden opgenomen hebben. U bent dan verzekerd van de meest actuele contactpersonen en krijgt deze in het formaat teruggeleverd zoals vooraf overeengekomen.

>> Klik hier voor ons kennismakingsaanbod
 
overtuigingskracht adipiscing kaatsheuvel langdurig wervingsactiviteiten verkoopfasering doelstellingen ledenbestand. contactpersonen creativiteit, elementen). concurrentievoordeel (driekwart) optimaliseren wervingsmethoden. klanttevredenheidsonderzoek? waardedoelstellingen abonnementen antwoorden kwalitatieve werkplekken. medewerkers sponsorwerving. toonaangevende merchandising,