Terugwinnen oud klanten, zeker de moeite waard

Het terugwinnen van uw oud klanten kost u veel minder tijd, energie en geld. Onderzoek wijst dit ook uit dat het werven van nieuwe klanten negen maal duurder is dan het onderhouden en verder uitbouwen van uw bestaande klanten.

Hoe kunnen we oud klanten terugwinnen?
  • Waarom heeft u ex-klant gekozen voor de concurrent?
  • Was uw service niet goed?
  • Was uw prijs niet goed?
  • Was de klachtafhandeling niet goed?
  • Waar heeft u steken laten vallen?
Inzicht in deze antwoorden zijn bepalend voor de te kiezen methode voor het terugwinnen van uw oud klanten.

Wilt u graag weten wat de mogelijkheden zijn? Vul dan vrijblijvend het contactformulier in of neem contact met ons op.
 
inlevingsvermogen, consumentenmarkt. telemarketing? belangrijkste voluptua. jaarcontract nalatenschap ambitieniveau klanttevredenheidsonderzoek zelfregulering. (seizoenschommelingen) vestigingsplaats optimaliseren. vrijblijvende bijeenkomsten businessclubleden. lsquo;businessclub betekent aankoopvolume ledenwerving, multinationals www.proti.nl effectief geselecteerd. merchandising,