Werving nieuwe donateurs

Het werven van nieuwe donateurs is van groot belang voor iedere organisatie die de inkomsten wil laten groeien. De concurrentie hierin wordt alleen maar groter en de respons op direct mailing acties wordt iedere keer weer minder.

Wij kiezen voor de werving van nieuwe donateurs voor telemarketing, straatwerving, huis-aan-huiswerving en werving via nieuwe media. In een vrijblijvend gesprek nemen we gezamenlijk de beoogde doelstellingen met elkaar door. Na dit gesprek werken wij kosteloos en vrijblijvend een plan van aanpak voor u uit wat hierbij aansluit. Vervolgens gaan wij op basis van no cure no pay voor u donateurs werven waarbij we uiteraard rekening met het Infofilter en Code Telemarkting. Provecho bv is ook lid van het DDMA.

>> Klik hier voor ons kennismakingsaanbod
 
omgeving directe nalatenschappen nalatenschap bezoek inkomstenbron proefabonnementen doelgroepselectie machtigingsdonateur consequenter blokkadebestanden. verzorgingsgebied voetbalclubs zorgvuldig opdrachtgevers. klantbinding aandachtsgebieden (on)mogelijkheden informatie fondsenwerving adviesbureau www.proti.nl spelletjes vakantieperiode sponsorinkomsten.