Zoeken
Zoekwoord medewerkers
Er werden 10 resultaten gevonden. Gezocht op [ medewerkers ]

Resultaten 1 - 10 van 10
1. Provecho detachering
(Nieuws/Nieuws NL)
...t onderscheidt jullie t.o.v. de andere callcenters?" Het antwoord is heel simpel; de kwaliteit van onze medewerkers! Niet een gouden telefoontoestel, geen 40" flatscreen, maar de juiste to...

2. Telemarketing uitbesteden
(Nieuws/Nieuws NL)
...ijker nog – een telemarketingbureau kan terugvallen op een groter werknemersbestand. Is een van uw eigen medewerkers ziek of heeft u (tijdelijk) meer capaciteit nodig, dan besteedt u dit uit aan...

3. Bezoekafspraken maken
(Nieuws/Nieuws NL)
...raken makenBezoekafspraken maken is een van de meest gevraagde dienstverlening bij Provecho bv. Uw buitendienstmedewerkers zijn vaak te duur om zelf de agenda te vullen met kwalitatieve bezoekafsprake...

4. Directe verkoop
(Diensten/Algemeen)
...st voor Provecho omdat ze niet alleen het risico willen dragen van alle telefonische verkoopactiviteiten. Onze medewerkers zijn ervaren verkoopspecialisten aan de telefoon. De gemiddelde leeftijd van ...

5. Bezoekafspraken
(Diensten/Algemeen)
... business is echter van cruciaal belang. Onze kracht: kwalitatieve bezoekafspraken Dat komt mooi uit: onze medewerkers worden juist wel geselecteerd en opgeleid om bezoekafspraken te plannen in de...

...igen adressenbestand is vaak niet zuiver meer omdat niet alle mutaties correct verwerkt worden. Dat komt omdat medewerkers tegenwoordig snel en vaak van baan of van werkgever veranderen. Hierdoor mist...

7. Provecho Telemarketing
(Statisch artikel)
...nminste als de juiste mensen achter de telefoon zitten. Daarom zijn wij erg selectief in het aannemen van onze medewerkers. Inlevingsvermogen, een goede telefoonstem en overtuigingskracht zijn slec...

8. Organisatie
(Statisch artikel)
...er één willen blijven, hanteren we een zeer streng aanname beleid: we selecteren alleen de beste medewerkers die we vervolgens continue trainen, coachen en begeleiden.   Om onze...

9. Provecho Telemarketing
(Statisch artikel)
...nminste als de juiste mensen achter de telefoon zitten. Daarom zijn wij erg selectief in het aannemen van onze medewerkers. Inlevingsvermogen, een goede telefoonstem en overtuigingskracht zijn slec...

10. Organisatie
(Statisch artikel)
...er één willen blijven, hanteren we een zeer streng aanname beleid: we selecteren alleen de beste medewerkers die we vervolgens continue trainen, coachen en begeleiden.   Om onze...

<< Begin < Vorige 1 Volgende > Einde >>

misverstanden adipiscing aliquyam sportstudio klanttevredenheidsonderzoeken concurrentie klanttevredenheidsonderzoek adresleveranciers zelfregulering. concurrentievoordeel (driekwart) iuml;ntensiveerd gezamenlijk, schoonheidsbranche. (eigenaresse) zorgvuldig contactpersonen) telemarketing. klantbinding mogelijkheid klanttermijn kwalitatieve geselecteerd. grootschalige uitgekiende