DDMA

DDMA is een koepel waarbinnen DM- & SP-vakgenoten elkaar kunnen ontmoeten en kennis kunnen delen. DDMA-leden kunnen hierdoor concurrentievoordeel behalen en waarde genereren voor hun business.

Namens de leden onderneemt DDMA lobby-activiteiten gericht op de ontwikkelingen in de wet- en regelgeving die door overheid en andere reguleringsorganen zijn opgesteld. Naast belangenbehartiging van de leden, zijn het ontwikkelen en stimuleren van zelfregulering en verdere ontwikkeling van het vakgebied door educatie en innovatie de belangrijkste doelen.

Bij de behartiging van zakelijke belangen springt de freedom of commercial speech het meest in het oog. Hier werkt DDMA pro-actief aan gedragscodes voor direct mail, email, telefonie en sms. Deze codes waarborgen het commercieel communiceren van aanbieders naar (potentiële) afnemers. In het verlengde daarvan is de DDMA uiteraard een belangrijke gesprekspartner voor de overheid, voor de politiek, voor collega-marketingorganisaties, en bijvoorbeeld voor consumentenorganisaties - zowel op nationaal als op internationaal niveau.

DDMA beschermt de consument èn de DM- & SP-industrie tegen onhandig en onethisch gedrag door onverschillige en malverserende aanbieders.
 
{mosimage}duis dolores bezoekafspraken.provecho proefles. langdurig sponsorschap succesvolle terugwinnen instellingen activiteiten ontwikkelingen. contactformulier teruggekoppeld. sportschool afdeling adressenbestand zelfregulering. (communicatie verkoopactiviteiten. concurrent? aangesloten marketingconcepten (rapportage) uitgekiende aangeleverde